22 mei: D.I.V.avond

Eindelijk kunnen we weer!
Delen = Vermenigvuldigen Avond
Maandagavond 22 mei 2023
Theater de Spiegel in Zwolle

Op maandagavond 22 mei organiseren wij een Delen = Vermenigvuldigen avond in Theater de Spiegel in Zwolle. Een nieuw concept, een mooie samenwerking met AYA Jong & Kanker Foundation én een bijzondere missie!
Help jij ons mee?

Wat gaat er gebeuren?
Op maandagavond 22 mei 2023 zetten we Theater de Spiegel in Zwolle op zijn kop. Het is tijd om de les van onze vader (wie niet kan delen, kan ook niet vermenigvuldigen) wederom in de praktijk te brengen. Tijdens een feestelijke avond gaan we met 200 gasten de uitdaging aan om 150.000 euro op te halen voor de ontwikkeling van het scholingsprogramma voor alle AYA Zorgprofessionals in Nederland.

Even een stapje terug: wie zijn AYA’s?
AYA staat voor adolescents young adults. Dit zijn mensen tussen de 18 en 39 jaar die de diagnose kanker krijgen. Helaas komen er elk jaar ruim 4000 nieuwe AYA’s bij. Hun leven staat letterlijk op pauze na de diagnose. Gelukkig geneest 80 procent, maar hoe pakken ze hun leven vervolgens weer op? De tweede klap is vaak nog heftiger. Waarom?
Je bent weer ‘beter’ vanuit medisch perspectief, MAAR kan geen hypotheek krijgen, geen kinderen krijgen, weet niet meer wat je wil studeren, hebt concentratieproblemen, kan niet meer levelen met de vrienden, kan qua energie niet meer meedraaien in het drukke sociale leven van twintigers en dertigers en ga zo maar door. Momenteel is er weinig tot geen aandacht voor deze psychosociale uitdagingen.

Wat willen we bereiken?
Tijdens de Delen = Vermenigvuldigen benefietavond willen we 150.000 euro ophalen. Met dit bedrag kan de AYA Jong & Kanker Foundation een scholingsprogramma ontwikkelen waarin er focus wordt gelegd op alle psychosociale gebieden waar iedere AYA mee te maken krijgt. Dit scholingsprogramma is voor alle AYA- zorgprofessionals en kan worden geïmplementeerd in 60 Nederlandse ziekenhuizen die reeds een AYA poli hebben.

Hoe ziet deze Delen = Vermenigvuldigen benefietavond eruit?
Alle gasten die deelnemen aan deze avond worden in de watten gelegd met een bijzonder diner verzorgd door De Librije. Er is een veiling met spectaculaire veilingstukken. Naast indrukwekkende verhalen van AYA’s wordt het een avond vol inspiratie én entertainment.
We verkopen momenteel tafels voor 10 personen á € 5000,-.
Het raakt ons hoe snel de tafels worden verkocht en hoeveel bedrijven klaar staan om hun steentje bij te dragen. Dat is echt heel bijzonder om mee te maken.

Hoe kun JIJ nog meer helpen?
Heb je een veiling item dat tijdens deze avond niet mag ontbreken?
We horen graag van je! Mail naar info@stichtinghettyodink.nl

Wil je voorafgaande aan onze avond een financiële bijdrage doneren zodat de 150.000 euro sneller in zicht komt?
Heel graag, echt iedere donatie maakt verschil. Wij betalen de eventuele onkosten van het evenement dus iedere gift gaat 100 procent naar het goede doel. Iedere donatie is welkom op:
Stichting Hetty Odink
NL32 FVLB 0226 4333 31
Stichting Hetty Odink is een ANBI stichting.

Wil je een podium geven aan de AYA Jong en Kanker Foundation en al hun mooie werk? Door een film te maken? Artikel te schrijven? Jouw social media in te zetten?
Fantastisch! Neem contact met ons op.

Voor al je ideeën en vragen kun je mailen naar Maayke Wensink, info@stichtinghettyodink.nl
Meer informatie over AYA Jong & Kanker Foundation, kijk op https://ayafoundation.nl/