D.I.V. Festival

FestivalFlyer01
Delen Is Vermenigvuldigen!

Lieve D.I.V. festivalganger,
Wauw! Wat was het een geslaagde eerste editie van het D.I.V. Festival! Met meer dan 100 deelnemers, 15 kinderen, 15 vrijwilligers, 2 inspirerende denkers, 1 flirtcoach, 2 complimentenmeisjes, 1 dj, 2 liefdevolle oppassers en 1 prachtig Paviljoen Puur hebben we een geweldig festival neergezet.
Het grote moment is daar….

Dankzij jullie hebben we 5357,60 euro voor Stichting Hetty Odink opgehaald! Dankjewel!

Wat gaan we hiermee doen?
Mede dankzij deze fantastische opbrengst gaan wij door met het ondersteunen van goede doelen die zich inzetten voor bestrijding van kanker en het welzijn van de kankerpatiƫnt. In 2015 staan onder andere de volgende projecten op het programma:
* MLDS: Keuzehulp voor patiƫnten met darmkanker
* Jonah voor Immunotherapie naar Amerika
* Team 038 fietst de Homeride
Jullie kunnen hier meer over lezen op onze website stichtinghettyodink.nl

1000 maal dank!
Naast jullie komst willen we nogmaals al onze fantastische vrijwilligers, de complimentenmeisjes, Karim Benammar, Susan Roels, Erik Bout, Sander van Duyn en Poepie bedanken voor hun vrijwillige bijdrage. Dankzij Paviljoen Puur kon het eerste D.I.V. festival plaatsvinden op een fantastische locatie en Brandstof heeft ons geholpen aan een inspirerend programma over Denken & Geven.

Binnenkort volgt een uitgebreid fotoverslag en aftermovie op facebook. In onze ogen was de eerste editie van het D.I.V. Festival een succes. Volgend jaar zullen wij een tweede editie organiseren.

Blijf delen en vermenigvuldigen en tot volgend jaar!

Maayke, Vincent, Annemarieke en Alexander